• 22

כותב:
    עדכונים בנושא: עשייה חברתית
    סגור לתגובות על טיול אופניים לבית הקשתות

קשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים.. משפט ידוע.. אבל הפעם הוא קיבל משמעות שונה, משמעות אמיתית יותר, משמעות כואבת יותר- פשוט יותר נכון! 19 זוגות אופניים, 20 פנימיות, תיק עזרה ראשונה, מלא מים, כובע, נעליים, ציוד לפנצ'רים וקדימה תורת החיים הנה אנחנו באים!

יציאה אל הלא נודע..

יצאנו 19 חברה משיעור ג' מהישיבה ביד בנימין למסע שלכאורה היה אמור להיות פשוט וקל לאזור מעיינות בית הקשתות שליד היישוב מבוא חורון. המטרה הייתה פשוטה-להגיע בלי לדרוך על כבישים! – וזה קשה, לא תאמינו עד כמה שזה קשה.. התחלנו את המסלול בניווט ע"י מפות דרך השדות שמאחורי היישוב יסודות והמשכנו לכיוון צומת נחשון, משם המשכנו בכביש קטן ומבודד שמיועד להיות שדה תעופה חלופי בשעת צרה עד לצומת לטרון. אחרי נסיעה של 5 שעות, התעייפנו, צור המדריך פינק בפריסת אוכל מקצועית. יאללה זזים מתחיל להכשיח.. הגענו עד ליער קנדה, חושך מצריים. צור ביקש לכבות את כל הפנסים ועשינו את דרכנו בתוך מעווה היער בחושך מוחלט עד למעין בית הקשתות שהיה כבר רק ממים. המשכנו בדרכנו עד ליישוב מבוא חורון ושם עישנו את הלילה. כשהגענו לסניף העזרא ביישוב חיכו לנו צוות הישיבה בניהולו של הרב יאיר עם בשר ומנגל מפנק! ווואאהה כמה אכלנו.. המשכנו את חווית הלילה בהקרנת הסרט 'המצבר האחרון' .. ואז הלכנו לישון… לילה טוב 🙂

05:45 השכמה!

טוב, לאט לאט כולם קמים.. תפילה זריזה במניין הנץ של היישוב.. קונים ארוחת בוקר מפנקת המלאה בתפריט מגוון ועשיר.. והפעם הולכים על משהו באמת קשה, נוסעים לכיוון הסינגל לכיוון עין נטף. מי שלא עשה סינגל בחיים שלא לא באמת מבין מה זה לעשות כזה מסלול עם אופניים לא מקצועיות.. אבל עשינו את זה והנה אנחנו פה אחרי זה.. סיימנו את הטיול והגענו לישיבה עייפים אך מרוצים!